Populære indlæg

søndag den 24. juli 2011

Lidt nyt.

Hej Alle.


Dette er mit første indlæg på min side, vil gøre det kort i starten med lille forklaring af hvornår og hvordan og hvorfor jeg vil bruge denne blog.


Hvorfor ?.. Grunden til jeg starter på blogging er at jeg i denne uge flytter til Tyskland, og blogging ville være en måde for mine venner her i DK at kunne følge med i hvad jeg laver i Tyskland, da mange af dem har ønsket at jeg på en eller anden måde skulle kunne fortælle dem hvordan jeg har det, og fortælle om hvad jeg oplever.


Hvordan ?.. Måde jeg vil benytte mig af blogging på, er vel ret simple. Gøre som alle andre, skrive ind og lave massere af indlæg så tit som muligt. Det vil blive herfra jeg fortæller om de nye ting jeg oplever, det jeg får crush på lige i øjeblikket, det er her jeg fortæller nogen af de ting jeg ellers vil snakke med vennerne om derhjemme. :)


Hvornår jeg blogger ?.. Jeg regner med at der ihvertfald kommer et nyt indlæg ud mindst 1 gang om ugen. (Nok i weekenderne) hvor jeg så fortæller om ugens forløb eller det nye chrush. Osv... :D


Håber mange vil benytte sig af at læse min blog, ihvertfald vennerne. :) Ellers er dette bare for hyggens skyld for mig selv. :D


..Hello Everyone.

This is my first post on my page, I'll keep it short in the beginning with a little explanation of when and how and why I will use this blog.

Why? .. The reason I start blogging is that this week I'll to Germany, and blogging would be a way for my friends here in Denmark to keep up with what I'm doing in Germany, as many of them wanted me on one or otherwise be able to tell them how I feel, and talk about what I experience.

How? .. The way I will avail myself of blogging is probably quite simple.Do like everybody else, write in and make lots of posts as often as possible. It will be here I talk about the new things I experience what I have crush on at the moment, this is where I tell some of the things I otherwise would talk to friends about at home. :)

When I blog? .. I expect that there certainly is a new post out at least 1 time a week. (Probably on weekends) where I talk about this week's course or the new crush. And so on. ... :D

Hope many will start read my blogs, at least friends. :) Otherwisethis is just for fun for myself. 
:D

2 kommentarer:

  1. Der kommer en ny ud søndag aften formegentlig :D

    There will be a new post at Sunday. :D

    SvarSlet
  2. Ser ud til at man skal have en konti på en af de nedstående eksempler (kommenter som), før man kan kommentere.
    Såå hvis i vil give en kommentar, så gi lige på face, ind til jeg finder ud af andet. :*

    Looks like you can only leave a comment if you have one of those accounts below (comment as)
    So if you wanna leave a comment, do it on facebook at my wall, until I have found a solution. :*

    SvarSlet